dag 1: the journey so far - Reisverslag uit Horsens, Denemarken van Kris Kuijken - WaarBenJij.nu dag 1: the journey so far - Reisverslag uit Horsens, Denemarken van Kris Kuijken - WaarBenJij.nu

dag 1: the journey so far

Door: Kris & Marlous

Blijf op de hoogte en volg Kris

14 Maart 2015 | Denemarken, Horsens

Hee allemaal,
Vandaag zijn we om 19u aangekomen in Horsens en hartelijk verwelkomt door Hanne (educational midwife). Zij heeft ons naar ons appartementje gebracht. Dat was wel even wennen. Alles wat we nodig hebben is aanwezig, maar klein is het wel. We missen jammer genoeg een huiskamer, alleen een klein keukentje als gezamenlijke ruimte, dus dat is even een beetje behelpen. Ook is het allemaal heel erg wit, dus morgen gaan we op advies van Hanne naar Jysk (deense Ikea), shoppenv oor een beetje aankleding. Daarna volgen de foto's van ons kotje ;)
Maandag beginnen we met een introdag, samen met medestudent Therese. Verder nog niet veel meegemaakt, maar we houden jullie op de hoogte!
Groetjes Marlous en Kris

• 18 December 2016 - 21:02

Mirjam Thiel:

Wat leuk om te lezen. Is er veel verschil met bevallen in Nederland of Belgie?Ik ben vroedkunde student en wil ook naar Dk. Tips?